Garantie & Klachten

Onze garantietermijn

Bij PAD3L doen we onze uiterste best om je alleen de beste kwaliteit te leveren. Toch kan het gebeuren dat een artikel een fabricagefout bevat. PAD3L geeft 3 maanden garantie op de door haar geleverde artikelen. De factuurdatum geldt als ingangsdatum.Wanneer is er sprake van een fabricagefout? Er is sprake van een fabricagefout wanneer een mankement aan het product niet is ontstaan door één van onderstaande redenen:

  • Onjuist gebruik
  • Geen of slecht onderhoud
  • Slijtage

Ben jij van mening dat jouw artikel aan de garantievoorwaarden voldoet? Dan kun je onder het kopje ‘Klacht indienen’ een formulier vinden om jouw klacht aan te melden.

Klacht indienen

Als je van mening bent dat jouw artikel aan de garantievoorwaarden voldoet, kun je via onderstaand formulier jouw klacht aanmelden. Je ontvangt vervolgens binnen 2 werkdagen een e-mail met daarin instructies voor de retourzending. Na ontvangst van het artikel zullen we jouw klacht direct beoordelen. Indien de klacht wordt geaccepteerd zal een nieuw artikel worden opgestuurd. Indien het artikel niet voorradig is of als er een gedeeltelijke vergoeding plaatsvindt, zal er een waardebon worden verstuurd zodat je zelf een alternatief artikel naar keuze kunt bestellen. Indien de claim niet wordt geaccepteerd door PAD3L, zal het artikel niet retour worden gezonden. Wil je het artikel toch wel retour ontvangen, ondanks het niet accepteren van de claim door PAD3L, dien je de verzendkosten van €10.00 voor eigen rekening te nemen.Vul onderstaand formulier zo gedetailleerd mogelijk in, zodat wij de klacht goed kunnen beoordelen.